Ільченко: Стратегія нашої політичної сили, яка спрямована на залучення лідерів громадської думки є дієвою

Ільченко: Стратегія нашої політичної сили, яка спрямована на залучення лідерів громадської думки є дієвою

Вперше на Луганщині громадяни могли впливати на формування виборчих списків

Публікаціявсі друкуватиДрукувати

Єдиний Центр: Західний варіант
2010-03-16 11:58:00

Єдиний Центр: Західний варіант

Золтан Лендєл – третій мер Мукачева після екс-голови Секретаріату Президента Віктора Балоги, що був обраний міським головою в 1998-му році. Після нього ратушу очолив Василь Петьовка, але після обрання останнього у Верховну Раду в 2008-м року, крісло мера звільнилося. На позачергових виборах перемогу в 67% голосів одержав виконуючий обов'язки міського голови Золтан Лендєл. Він також член команди Віктора Івановича. Балога й зараз батьківщину не забуває. І відверто говорячи, від його опікунства більше користі, аніж шкоди.

Згадаєте хоч один об'єкт, що був побудований у Луганську, скажемо, на особисті гроші Олександра Єфремова? Ви можете уявити собі Олександра Сергійовича, що вручає Сергію Кравченко талони на бензин, щоб звільнити місто зі сніжного полону? А хто-небудь із народних депутатів від Луганщини запропонував би побудувати притулок для бездомних собак за свій рахунок? А оснастити місцеву лікарню на рівні «Феофании» із власної, а не бюджетної кишені кому-небудь із старших партійних товаришів нашого мера слабко? У Мукачеве ж це прийнято за правило. Віктор Балога тут працює чарівником - приїде, змахне паличкою й справа зроблена...

Пан Лендьел буквально марить європейськими дорогами.

- З нами поруч закордон. Ми маємо можливість більше виїжджати туди, аніж луганчани. В Угорщину, Польщу. Словаччину й Румунію. Там якісніші дороги. Я недавно був за кордоном, і говорив друзям: «Дам  євро, якщо знайдете хоч одну яму на дорозі». Не знайшли. Проспорили.

Втім, для луганчан і мукачевські дороги можуть здатися європейськими:

- Ми в центрі міста відмовляємось від асфальту. Викладаємо брущатку. По-перше, асфальту в нас якісного немає. По-друге, його постійно треба ремонтувати. Зробили ревізію після зими всіх вулиць. Треба 1 мільйон 200 тисяч гривень для того, щоб тільки ямковий ремонт зробити. У нас клімат такий, що  вночі мінус, ранком плюс, сніг станув, усмоктується в асфальт, замерзає й розриває цей асфальт. А дороги, які в камені, фактично збереглися. Брущатка за ціною - майже як асфальт, але, крім того, що це -  вічна дорога, вона ще й екологічно чиста. Асфальт - це канцерогенна речовина.

У Луганську вічним дорогам воліють дороги сезонні. Кладуть асфальтобетон, щоб залатати найбільші ями на основних транспортних магістралях обласного центра, а влітку, як нещодавно визнав заступник мера Маноліс Пілавов, такий асфальт попливе, і дороги доведеться ремонтувати гарячим асфальтом.

Чи варто дивуватися, що в рік в асфальт укочують до 100 мільйонів, а дороги - усе пил та туман.

Останні публікаціївсі

Газета "Єдиний Центр"всі

Газета "Эдиний Центр"